Subject: Selgitustaotlus [Ellex-TLN.FID84202]
From: "Anneli Krunks | Ellex" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: "Rainer Osanik", "Marko Kairjak | Ellex" <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 17:21:25 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Rahandusministeerium

Esitame käesolevaga Rahandusministeeriumile selgitustaotluse.
Selgitustaotluse asjaolud, küsimus ning selle meie poolne analüüs koos
taotlusega on esitatud käesoleva e-kirja manusesse lisatud
selgitustaotluses.

Oleme hea meelega valmis vastama täiendavatele küsimustele.

Jääme ootame teie poolset tagasiside.

Lugupidamisega

Anneli Krunks
Counsel / Head of Fintech |  <https://ellex.legal/expert/Anneli-Krunks/>
Profile
+372 5554 5516

<https://www.google.com/maps/place/Ellex+Raidla+Advokaadib%C3%BCroo+O%C3%9
C/@59.4323456,24.7427953,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xa1b3ea80044ec86f!8m2!3d
59.4323456!4d24.7427953> Ahtri 4, Tallinn, Estonia

Estonia • Latvia • Lithuania
Ellex Raidla is part of  <http://ellex.legal/> Ellex - Baltic circle of
legal excellence
No.1 Law Firm in the Baltics by Prospera 2024

Follow us on  <https://www.linkedin.com/company/ellex-legal/> LinkedIn and
<https://www.instagram.com/ellexraidla> Instagram

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiūnas ir partneriai offices, authorised and regulated by each country‘s
legislative acts. The standard terms applicable to our services are
available for the specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2025.pdf> ,
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/>
Ellex Klavins,
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2021/05/ellex-valiunas-standard-te
rms_en_2021.pdf> Ellex Valiunas ir partneriai, and the privacy policy is
available  <https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its
contents are confidential. If you are not the intended recipient of this
email, please delete it and notify the sender.